Wednesday

Dapat duit dari survey

Golongan pelajar terutamanya pasti mencari bagaimana untuk menjana pendapatan dengan modal yang minimum. Hal ini sangat pasti kena pelajar adalah antara golongan yang mempunyai sumber kewangan paling rendah. Justeru, bagaimana caranya? Dalam dunia yang serba moden ini, internet merupakan medium maklumat yang utama. Mengapa tidak dimanfaatkan internet bukan sahaja untuk bersosial tetapi juga untuk menjana pendapatan.

Percayakah anda hanya dengan menjawab survey anda mampu menjana wang? Bukanlah bermakna anda pasti menjadi kaya-raya dengan hanya menjawab survey. Tetapi anda mampu menambah pendapatan dengan menjawab survey. Syarikat-syarikat besar amat memerlukan maklum balas daripada pengguna berkaitan produk atau promosi yang mereka tawarkan. Survey-survey yang dikeluarkan adalah antara medium yang digunakan bagi mendapat maklum balas. Pastinya anda dibayar bagi setiap survey yang anda jawab.

Anda akan dibayar sekitar US$1 hingga US$25 bagi setiap survey yang diselasaikan. Terdapat banyak website yang menawarkan survey ini. Apa yang menarik, pendaftaran adalah PERCUMA dan anda akan dibayar US$6.00 (sekitar RM20.00)!!!  Anda cuma perlu mendaftar dan selesaikan survey-survey yang diberikan untuk menambah pendapatan anda.

Adakah dengan survey sahaja mencukupi? Tidak. Dengan mempromosikan website tersebut, anda juga dibayar bagi setiap prospek yang mendaftar. Mudah bukan?


A.W. Survey
A.W. Survey merupakan antara website yang menawarkan survey-survey untuk diselesaikan. Anda cuma perlu memberikan  penilaian ringkas yang hanya 2 hingga 3 ayat terhadap website yang diberikan, anda mampu menjana sekitar US$4.00 dolllar (sekitar RM 13-14). Hanya 5 minit untuk mendapat pendapatan sebanyak itu. Mengapa tunggu lagi?




bukti pembayaran



YOUTHSAYS
Website ini merupakan website dari Malaysia. Ia menawarkan sekitar RM0.50 - RM1.00 bagi setiap survey yang dijawab dan RM0.20 - RM0.40 bagi setiap pengguna yang anda promosikan. Nampak rendah bukan? Tetapi bagaimana jika anda berjaya menpromosikan hanya 25 orang sehari (25 x RM0.40 = RM10.00). Anda hanya perlu menghantar e-mail kepada kawan-kawan anda dan anda mampu menjana wang. Jika anda ingin menjana wang secar tidur, letakkan saja promosi itu di dalam blog anda atau di facebook anda. Mudah!






Saya kongsikan dengan anda ebook yang saya gunakan bagi memulakan cara mudah ini. Anda cuma perlu download dan baca. 








Mengapa tidak mencuba? Anda tidak akan rugi walau sesen sekalipun. Hanya yang pasti wang anda akan bertambah!!!



No comments:

Post a Comment